Obchodné podmienky

Práva a povinnosti počas nakupovania na pizzaslaskou.sk

Najdôležitejšie informácie v skratke

Ak sa Vám nechce stráviť pol hodinu nad čítaním právnických výrazov, prinášame Vám v skratke tie najdôležitejšie údaje:

  1. Pohodlný nákup pre každého: Na pizzaslaskou.sk nakúpite pohodlne, vybrať z našej ponuky produktov a objednávku dokončiť. Zaplatiť môžete dvoma spôsobmi: platba kartou cez nášho platobnú bránu alebo hotovosťou/kartou pri rozvoze.
  2. Vždy viete, čo sa deje - pri každom produkte vidíte jeho cenu, koľko bude trvať jeho dodanie, o presnom čase doručenia informujeme podrobne aj po dokončení objednávky.

Celé znenie podmienok pre tých, ktorí sa rozhodli pohodlne sa usadiť a pri dobrom jedle stráviť veľa chvíľ

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti Aljibin Hasipi, Dr. D. Úradníčka 193/1, 916 01 Stará Turá (ďalej len "pizzaslaskou.sk") a našich zákazníkov, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej kúpnej zmluvy. Korešpondenčná adresa spoločnosti je: Aljibin Hasipi, Potvorická 276, 916 25 Bfrunovce, zodpovednou osobou je Aljbin Hasipi. Na základe potrieb definovaných všeobecnými obchodnými podmienkami sú špecifikované základné pojmy: Predávajúcim je spoločnosť Aljibin Hasipi, ktorá prevádzkuje internetový obchod pizzaslaskou.sk. Jeho predmetom je predaj tovaru prostredníctvom internetového eshopu na objednávanie hotového jedla alebo iných produktov a je umiestnený na internetovej stránke www.pizzaslaskou.sk . Kupujúcim je zákazník, ktorý na základe kúpnej zmluvy vstupuje do zmluvného vzťahu s predávajúcim.

Zaregistrovanie zákazníka

V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať (vytvoriť si heslo do svojho účtu) a ste osoba staršia ako 16 rokov, získate:

  • nakupovanie so zľavami
  • informácie o stave vybavovania vašich objednávok
  • prehľad všetkých doteraz kúpených titulov
  • možnosť zúčastňovať sa súťaží organizovaných spoločnosťou
  • pravidelné informácie o novinkách a akciách
  • možnosť využívať personalizované služby.

Zákazníkom nášho internetového eshopu môže byť každá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar na internetovej stránke www.pizzaslaskou.sk . Zákazníkom podľa týchto všeobecných obchodných podmienok sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú zákazník v záväznej objednávke určí ako osobu, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný (ďalej len "oprávnená osoba"). Uvedenie mena oprávnenej osoby v záväznej objednávke sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.

Objednávanie tovaru a uzavretie zmluvy

Pre objednanie tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s príslušným nápisom a produkt bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (vyplníte pripravený formulár) alebo pokračovať v nakupovaní. Objednávka sa robí potvrdením funkcie označenej "Záväzne objednať" s informáciou, že objednávka vyžaduje platbu za tovar. Bez zbytočného odkladu po spracovaní Vašej objednávky vám na vami zadanú emailovú adresu zašleme potvrdenie o prijatí objednávky (akceptácia objednávky), ktoré obsahuje číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru, údaj o cene tovaru a náklady doručenia (poštovné), spôsob platby, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný, údaje o predávajúcom, prípadne ďalšie informácie. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

Okrem objednania tovaru z nášho internetového eshopu si môže zákazník zarezervovať tovar v našej kamennej prevádzke Pizza s láskou aj bez registrácie, a to formou rezervačného formuláru. Tovar, ktorý možno zarezervovať, musí byť označený ako dostupný vo vybranom eshope, pričom Pizza s láskou je oprávnená túto rezerváciu zrušiť po uplynutí 48 hod od potvrdenia rezervácie zákazníkovi. V prípade nedostupnosti tovaru je spoločnosť oprávnená stornovať rezerváciu, o čom je zákazník bezodkladne informovaný.

Ceny

Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané ako konečné, vrátane zodpovedajúcej DPH vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky, nezahŕňa však cenu dodania tovaru. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné, pokiaľ nie je uvedené inak.

Pre zákazníkov nášho internetového eshopu platia kúpne ceny, ktoré sa môžu v niektorých prípadoch líšiť od ceny, ktorá je pri produkte uvedená ako "Bežná cena".

Pri rezervácii tovaru v našej kamennej prevádzke platia rovnaké ceny ako je cena tohto tovaru v kamennej prevádzke.

Dodacie lehoty

Dodacia lehota je uvedená v časti "typ doručenia", avšak jej štandartná dĺžka sa pohybuje nasledovne: doručenie ( ak nie je žiadosť od zákazníka iná ) v rámci Starej Turej je do 1 hodiny od prijatia objednávky, mimo Starej Turej je dodanie do 2 hodín. V prípade zásielky cez Slovenskú poštu / inú poštovú službu – tovar zasielame v najbližší pracovný deň. Doručenie závisí od dodávateľa poštových služieb.

Ako predávajúci sme povinní splniť Vašu objednávku a doručiť vám tovar v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia objednávky. Ak objednaný tovar alebo časť tovarov z objednávky nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, budeme vás o tejto situácii informovať v čo možno najkratšom čase a oznámime vám predpokladaný termín dodania tovaru alebo navrhneme dodanie náhradného tovaru. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet.

Miesto a spôsob dodania tovaru

Záväzok dodať tovar je splnený odovzdaním tovaru zákazníkovi resp. oprávnenej osobe uvedenej v objednávke. Tovar dovážame osobne alebo ho posielame Slovenskou poštou formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky, prípadne kuriérom za mierny príplatok. K dodacej lehote treba preto pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie titulu k vám Slovenskou poštou, prípadne 1 pracovný deň pre doručenie kuriérskou službou. Pretože sme zároveň klasickou pizzeriou, tovar si po vytvorení internetovej objednávky môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej prevádzke Pizza s láskou pri zachovaní ceny z internetového eshopu.

O tom, že Vaša objednávka bola odovzdaná prepravcovi alebo je pripravená na osobný odber v našej prevádzke vás budeme informovať e-mailom alebo SMS správou (ak ste nám poskytli svoje telefónne číslo). Ak vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maile resp. SMS správe, kontaktujte, prosím, svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Účtovný doklad (faktúra) alebo blok z fiskálnej pokladne, ktorý zároveň slúži ako záručný list, obdrží zákazník emailom (pokiaľ si nepraje inak) alebo osobne.

Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.

Nezodpovedáme za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú nesprávne zadanou adresou prijímateľa. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.

Pri prevzatí zásielky je zákazník oprávnený skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.

Spôsob platby

  • dobierka
  • elektronické bankovníctvo (Stripe)
  • platba zálohovou faktúrou (iba firmy a organizácie)
  • hotovosť, platba kartou či poukážkami darčekových spoločností priamo v prevádzke . Bližšie informácie vám radi poskytneme priamo v predajni.

Faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list (ak ste si nepriali inak), vám bude doručená emailom. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu pizzaslaskou@gmail.com.

Poštovné a iné poplatky spojené so zásielkou

K uvedeným cenám tovaru pripočítavame nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania. Kompletné podmienky poštovného si môžete pozrieť v časti doprava.

  • elektronickým bankovníctvom: 2,99 € (do hodnoty tovaru 59,00 € ,), od hodnoty tovaru viac ako 100 € , poštovné neúčtujeme
  • dobierkou a prevodným príkazom: 3,99 € (do hodnoty tovaru 59,00 € ), od hodnoty tovaru viac ako 100 € poštovné neúčtujeme
  • pri rozvoze:
  • v rámci Starej Turej bez poplatku
  • do 10 km od prevádzky Pizza s láskou (adresa SNP 72/36, Stará Turá) – 3,0€
  • od 10,01km do 15km od prevádzky Pizza s láskou (adresa SNP 72/36, Stará Turá) – 5,0,€

Iné poplatky ani balné neúčtujeme. Výnimkou je darčekové balenie na želanie zákazníka, ktorého cenu sa dozviete pri vytváraní objednávky (štandardne 2,49 € /kus). Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne. Pozrite si podrobné podmienky poštovného.

Záručná doba

Pri potravinovom sortimente je dátum spotreby (dátum minimálnej trvanlivosti) vyznačený na obale, dodávaný tovar má minimálnu dobu spotreby 2 mesiace. V prípade kratšej doby spotreby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a tovar expedujeme až po jeho súhlase.

Pizzaslaskou.sk zodpovedá zákazníkovi za:

  • dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom, ak došlo k akceptácii objednávky
  • odoslanie tovaru bez vád (s výnimkou použitého tovaru a tovaru z bazáru)
  • dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa objednávky, za predpokladu, že došlo k jej akceptácii
  • zaslanie daňového dokladu (faktúra) emailom, ak si zákazník neprial inak.

Pizzaslaskou.sk nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás, prosím, kontaktujte na pizzaslaskou.sk alebo na telefónnom čísle 0910 672 313 a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze vám vrátime bez zbytočného odkladu najneskôr však do 14 dní rovnakým spôsobom aký ste použili pri svojej platbe, pokiaľ sa spolu nedohodneme na inom spôsobe vrátenia bez toho aby Vám boli účtované ďalšie poplatky. V prípade platby kartou (VISA, MasterCard) sa môže táto doba predĺžiť, vzhľadom na postup v banke pri vracaní peňazí z platieb kartou.

Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku, resp. odstúpiť od kúpnej zmluvy na tovar, ak vám ho nebudeme schopní dodať z dôvodu nedostupnosti (vypredania zásob alebo stiahnutia z ponuky) alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia nie sme schopní dodať tovar v dohodnutej lehote alebo cene, a/alebo zabezpečenie tovaru by nám spôsobilo neprimerané ťažkosti a neprimerané výdavky v pomere k hodnote objednaného tovaru, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené bez zbytočného odkladu najneskôr však do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Reklamovanie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Bližšie informácie a presné podmienky nájdete v časti Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, napíšte nám na pizzaslaskou@gmail.com. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak sa domnievate, že sme mohli porušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s internetovým obchodom Aljibin Hasipi, Dr. D. Úradníčka 193/1, 916 01 Stará Turá, IČO: 54140471 je Slovenská obchodná inšpekcia Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Ako spotrebiteľ môžete na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na túto internetovú stránku.

Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana

Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana osobných údajov.

Newsletter a e-maily od nás

Pri registrácii resp. vytvorení objednávky si môžete vybrať, či chcete od nás dostávať pravidelné informácie o novinkách na knižnom trhu (priemerne raz mesačne). Možnosť zasielať newsletter si viete zvoliť aj individuálne na stránke zadaním svojej e-mailovej adresy, prípadne kliknutím na odkaz v rámci e-mailu, ktorý sme vám odoslali. Samozrejme, zo zasielania newsletterov sa môžete kedykoľvek odhlásiť. Na Vašu e-mailovú adresu vás budeme informovať aj o vybavovaní Vašej objednávky, dostupnosti a nedostupnosti titulov a taktiež Vám budeme zasielať zľavovú poukážku, v prípadoch, keď Vám v súlade s týmito obchodnými podmienkami vznikol nárok na zľavu. Všetkým zaregistrovaným zákazníkom môžeme nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou nášho internetového obchodu a využívaním používateľského konta. Ak vás e-maily od nás obťažujú, napíšte nám, prosím, e-mail na pizzaslaskou@gmail.com

Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme.

Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou pizzaslakou.sk a jej zákazníkom, a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. záväznou objednávkou a potvrdením objednávky, prípadne individuálne dohodnutými podmienkami), ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

Spoločnosť pizzaslaskou.sk si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky. Akékoľvek zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.pizzaslaskou.sk. Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky tovaru.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 02.05.2024